Het kriebelt. Een BMW allroad is natuurlijk niet bedoeld voor alleen asfalt. En mijn eerste TET route is ook al gepland, de laatste zondag van november is de planning om met een 3 tal andere mannen bij Doetichem een stuk van de Nederlandse TET te rijden. Maar eerst zelf even de zandweg op.

Doordat ik de koplamp unit van de BMW vervangen had door LED, is het geen porum om de verstralers in gewoon lamp te houden. Dus ook die vervangen door nieuwe LEDs.

De ontwikkelingen gaan hard. Ook op motor gebied evalueert de motorfiets snel. Zo is een motor met een koplamp voorzien van een gewone lamp al snel een ouderwetse motorfiets. 

De BMW GS staat inmiddels een week in de garage en kan ik al een aardig beeld schetsen van de rijeigenschappen van deze all-road motor van BMW.

Mijn BMW GS R1200 is behoorlijk volgehangen met opties. Bij de bestelling in 2008 zijn de meest beschikbare opties voor de GS aangevinkt en daarmee is dit een behoorlijk complete motor geworden.

Sinds 1 november 2020 staat er een BMW GS R1200 in de garage. Een all-road adventure motorfiets.